środa, 6 marca 2013

Niedziela

Mój historyczny pierwszy wpis :)

Nasza grupka postanowiła sprawdzić, czy w niedzielę także będzie przedwiośnie.
Obawiałam się wprawdzie, że jest już zbyt ciepło i będzie trudno przejść do przerębla.
Na szczęście w sobotę koledzy zadbali, aby było komfortowo - zejście ze schodków prosto do wody i rybek, o których pisał Krzysztof.

Rybki jeszcze nieduże, a już na brzegu czaili się wędkarze.

Tym razem dotarły tylko 4 osoby, gdyż osoby przeziębione nie chciały wchodzić do wody. Jeden z kolegów był w sobotę i przyszedł także w niedzielę - ciekawa jestem, jak to przeżył.
Równiutko 2 panie, 2 panów.

Po krótkiej rozgrzewce weszliśmy do wody i o dziwo było bardzo ciepło. Niestety po paru minutach trzeba było wyjść, a na zewnątrz wiatr dawał znać o sobie. Czyli trzeba było wrócić do wody.

Na zakończenie wypiliśmy ciepłą herbatę i szybciutko rozjechaliśmy się do domu - wiatr był naprawdę nieprzyjemny.

Zapraszam na niedzielę - jeśli pogoda będzie taka jak w ostatni weekend (choć lepiej bez wiatru).
 

3 komentarze:

  1. Super - bardzo się cieszymy, że powstała grupa niedzielna. Na pewno będą chętni.
    A co do osób przeziębionych: jeżeli przeziębienie dopiero się zaczyna i nie ma gorączki, to taka kąpiel w zimnej wodzie bardzo często pomaga i zapobiega rozwojowi choroby. Naturalnie, gorączka, kaszel to przeciwwskazania do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koledzy, którzy biegają wolą się wstrzymać, aby nie musieli przerywać treningów. Szybkimi krokami zbliża się półmaraton :)

    Widzę, że robi się lepsza pogoda na niedzielę. Ciekawa jestem, czy ktoś przyjdzie. Ja będę na pewno. Liczę na wsparcie grupy sobotniej. Zawsze to łatwiej przyjść na gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się przepiszę do szkółki niedzielnej od następnego tygodnia.
    wpadł mi jeszcze do głowy taki mały pomysł, żeby w drodze na morsowanie zahaczyć o saunę.
    mam niemal po drodze gosir w Raszynie, ale stamtąd jest daleko, może za bardzo wystygnę w drodze do morsowiska :)
    znalazłem w Pruszkowie takie miejsce na Prusa 12 czyli już całkiem blisko: http://www.pruszkow.galeria-fitness.pl/ w niedziele czynne od 9:00 a więc wszystko gra
    honorują różne karty fitprofit, multisport itd.
    czy ktoś zna to miejsce?

    OdpowiedzUsuń