niedziela, 5 stycznia 2014

Morsowanie w Manufakturze Łódź 04.01.2014

Krakowski klub "Kaloryfer" po raz kolejny zorganizował event promujący morsowanie. Tym razem na rynku łódzkiej Manufaktury.

Krótko przed tym dniem przyszła informacja:
"Uwaga szybki temat: otrzymaliśmy zaproszenie do zorganizowania małej imprezy promującej morsowanie w łódzkiej Manufakturze 4 stycznia od 12:00 do 17:00 - kąpiele w basenach co godzinę. Możliwa kąpiel zainteresowanych klientów największej galerii handlowej w Polsce stąd fachowy instruktaż niezbędny . Impreza ma na celu przede wszystkim promowanie morsowania oraz integrację Morsów i Foczek z centralnej Polski w ciekawym miejscu. Poza pełnymi godzinami kąpieli mamy czas na integrację i zwiedzanie Manufaktury najlepiej w strojach klubowych. Rozgrzewający catering zapewnia zaprzyjaźniona z nami sieć indyjskich restauracji Ganesh dla pierwszych 40 Morsów (podobnie jak w Warszawie). Kto chętny zapraszamy, nie ma żadnych wymogów poza chęciami dotarcia i dobrym humorem dajcie tylko info kto będzie i w jakich godzinach.
A tak było za pierwszym razem:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151314650891662.453659.356194921661&type=3


Z naszej licznej już grupy pojechałam tylko ja.
Miałam okazję przyjrzeć się organizacji. A później weszłam do jednego z basenów.
Zamierzałam zanurzyć się 3 razy (13, 15 i 17). Wzięłam jednak tylko 2 kostium kąpielowe. Więc poprzestałam na wejściu o 13 i 15.

Organizacja, jak zwykle bardzo dobra.
Mogliśmy schronić się i przebierać pod namiotem, dostaliśmy ciepły posiłek. Po raz pierwszy piłam indyjską herbatę, Dobra :)

Parenaście osób, które odwiedzały Manufakturę zostało zachęconych do wspólnej kąpieli. Było interesująco :) Część z nich może zostanie z nami.

Na zakończenie dostałam dyplom dla naszego klubu i oczywiście imienny - zdjęcie wkleję wkrótce.

A oto coś z prasy (niestety filmy będą zamieszczone krótko, a ja nie potrafię ich pobrać):

Toya TV http://www.tvtoya.pl/news/show/6042

Express Ilustrowany: http://express-tv.pl/morsy-w-manufakturze,artykul.html?material_id=52c835cbcf18ad6d298ed1ef

Zdjęcia "Gazeta.pl", Łódź: http://lodz.gazeta.pl/lodz/5,87791,15224517,Krakowskie__morsy__plywaly_w_Manufakturze__ZDJECIA_.html?i=2
Jestem na zdjęciu 3, 5, 8, 15 :), 16, 19.

I zdjęcia wykonane przez Justynę:
https://picasaweb.google.com/107161351051823910833/5Stycznia201402?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM_D6qvwnL26-AE&feat=directlink#

W przyszłym roku będziemy liczniej reprezentować nasze miasto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz