piątek, 10 stycznia 2014

Jeziorko Czerniakowskie

Objawiła się grupa, która morsuje w Jeziorku Czerniakowskim. Skorzystałem z ich zaproszenia i w środę o 21.30 przybyłem na umówione miejsce. Okolica o tej porze jest niedoświetlona więc ciężko było ich znaleźć. W sumie było nas 4 morsów i koleżanka fotografka.
Jeziorko Czerniakowskie wydaje się być najlepszym miejscem do morsowania w Warszawie. Dziwimnie, że nie jest to oblegana przez morsów lokalizacja. Plaża jest piaszczysta, zejście i dno łagodne, niezbyt głęboko, ścieżki do biegania. W nocy fajnie prezentuje się podświetlona elektrociepłownia Siekierki.
Nie będzie to mój ostatni raz w tym akwenie, więc jeśli jest ktoś chętny to zapraszam do wspólnej kąpieli. Wstępny termin to przyszła środa w godzinach wieczornych.
Proponuję też tą lokalizacje na spotkanie wszystkich okolicznych morsów. Termin do ustalenia.

5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące! Też przyglądałem się Jeziorku Czerniakowskiemu jako akwenowi do morsowania - chętnie spróbuję się załapać na jakiś termin w najbliższym czasie. Jak dla mnie - dojazd z Bemowa pewnie będzie dłuższy niż do Pruszkowa, ale chętnie spotkam się z innymi morsami - też odczuwam brak integracji warszawskich morsów, choćby luźnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś się tam wybieram. Może jest więcej chętnych? Czy może ktoś potwierdzić godzinę spotkania? I jak znaleźć tę tajemniczą grupkę? Nie znam okolicy a brak naturalnego oświetlenia może być dodatkową przeszkodą. Czy wystarczy nawoływanie? A może jest jakiś umówiony sygnał dźwiękowy? Skoro już się ujawnili, nie chciałbym ich wypłoszyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej tam innych osób nie będzie. Jest informacja na Facebooku ze będą o 21.30. Mnie osobiscie nie bedzie. Polecam grupę "Morsy Warszawa". Tam informacje sa na bierząco. Jesli grupa nabierze masy krytycznej to dodamy info na stornie , ewentulanie osobe do kontaktu - koordonytaora (jesli bedzie chętny).

    OdpowiedzUsuń
  4. https://maps.google.pl/maps?q=jeziorko+czerniakowskie&hl=pl&ll=52.187938,21.072072&spn=0.000295,0.000695&sll=52.19585,21.052251&sspn=0.015231,0.038581&hnear=Jeziorko+Czerniakowskie&t=h&z=21
    tu była przebieralnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Masa Krytyczna już jest na prawie każdym morsowaniu :)

    OdpowiedzUsuń