wtorek, 16 kwietnia 2013

Ciekawa propozycja sportowa :)

Dostaliśmy od jednego z kolegów dwie propozycje. O jednej z nich napisałam już na FB, gdyż jest w najblizszą niedzielę, a więc niedługo.
Wiem, że niektórzy z nas będą uczestniczyć w maratonie lub biegu na 10 km, ja sama także nie będę mogła z niej skorzystać. Mam jednak nadzieję, że znajdą się chętne/ chętni :)
1) Propozycja jednorazowa - "wyjazd morsową bandą na kajaki nad Pilicę w następną niedzielę, ma być ciepło i ładnie, ogólnie jest tak, że zabierają nas z ośrodka, wywożą w górę rzeki i sobie spływamy, więcej info tutaj: www.nadpilice.pl"
2) Propozycja regularna - "regularna jak nasze pluskanie i prawie w tym samym miejscu, jak pamiętacie obok kąpieliska jest plac do ćwiczeń, co tydzień sobotę o 10:00 jestem tam z ciężarkami kettlebell i robię trening, sprzęt mam, Wam wystarczą tylko chęci – jest wycisk na 100% i zabawa na 200%, więcej informacji na tel. 603855040"
 
Jeśli zatelefonujecie do Piotra, będziecie mieć zapewniony sprzęt. Ja ze swej strony potwierdzam, że to bardzo fajne ćwiczenie. Można się zmęczyć, ale i dobrze bawić :)
 
Kto chętny?

5 komentarzy:

  1. Na tyranie kettli jestem chętny jak najbardziej! Kiedy dokladnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotr pisał, że w każdą sobotę. Czyli powinien być także w tę sobotę.
    Skontaktuj się z nim telefonicznie lub w czasie zakończenia sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmawiałem z Piotrem. Tyranie kettla startuje jutro 10:00 :). Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. kto ma zdjęcia? Na zachętę dla innych. Swoje też bym chętnie zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń