poniedziałek, 16 grudnia 2013

15.12. Przeciąganie Syreny przez Wisłę

trochę późno zebrałam się do napisania paru słów na ten temat. Przez ten czas było już wiele wpisów, informacji, filmów, zdjęć.
Osoby uczestniczące nie wypowiedziały się jeszcze na ten temat. Przedstawię zatem krókie podsumowanie.

Z Warszawy brały udział 3 osoby:
- Marcin Krio-Faza (Kurier od 10:18), jako jedyny płynął kraulem (przynajmniej ja nie widziałam innych osób płynących w ten sposób)
- Marcin jez. Czerniakowskie
- Michał Hipotermia Otwock
Dlatego pozwoliłam sobie zmienić nazwę grupy na Facebook na "Morsy Warszawa, morsowie i nie tylko"

Jacek nakręcił film o naszych śmiałkach http://youtu.be/b8M5qqsJZA4

Wyczyn zarejestrowany był także przez Telewizyjny Kurier Warszawski - zaczyna się w 9:42
http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/kurier-warszawski/wideo/15122013/13337897

Refleksje:
- "Kaloryfer" zorganizował wyczyn bardzo profesjonalnie - zabezpieczenie przez WOPR (więcej ratowników niż osób płynących w danym momencie), ubezpieczenie uczestników, gorący posiłek dla uczestników
- brakowało mi Syreny - cóż, kosztuje, bez sponsorów nie da się. Znajdziemy?
- baner naszej grupy - nad tym pracuje Mirek
- chciałabym więcej, abyśmy mieli grupę MORSY WARSZAWA także z banerem, czapeczkami, szlafrokami, ... z barwami klubowymi (oto przykład innych klubów https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.657585224264229.1073741850.169344429754980&type=1) To jednak wymaga czasu.

wpisałam datę postu 16.12. - zobaczymy, czy się uda odpowiednio zamieścić

 

1 komentarz:

  1. dopiero teraz zauważyłam, że Muchor też napisała posta o tym samym zdarzeniu. Trudno.

    OdpowiedzUsuń